wtorek, 25 grudnia 2012

Wigilia..

   Wigilia traktowana jest jako 'dzień roboczy', upewnił mnie w tym rozkład jazdy tramwaju numer 8, gdy stałam na pętli czekając na transport do pracy.
Ale czy na pewno???? Otóż to.. niczego nie można być pewnym z naszym 'kochanym' MPK. Stałam i stałam, czekałam, a tramwaj stojący naprzeciwko mnie, ani myślał się ruszyć...
Kwitłam na przystanku przez dobre 20 minut, jak i reszta biednych Poznaniaków, którzy musieli w ten dzień pracować.
   Tym sposobem mój piękny, magiczny i wigilijny dzień rozpoczął się zmarznięciem, zmoknięciem i spóźnieniem do pracy, a wszystko to specjalnie od MPK dla mnie- na święta!

  Pragniemy złożyć WAM kochani serdecznie życzenia! Oby Wasze tramwaje nigdy się nie spóźniały, bilety nie drożały, a kanary nigdy nie złapały !

2 komentarze:

  1. tak to już bywa w ten szcególny dzień w roku:) życzymy równierz wszystkiego dobrego :)poranabifora

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Motorniczy pewnie już wsuwał pierożki.

    OdpowiedzUsuń